Kjipt å være syk

Det er nå midt på natta her i Norge, og jeg har vært syk i bortimot to uker. Kjipt!

Har idag spydd som en helt og nesten ikke fått i meg noe mat. Heldigvis bedre nå, og håper det endelig gir seg. Men så har jeg også trodd det to ganger før, og blitt satt tilbake igjen. Krysser fingrene denne gangen, selv om det fortsatt ulmer litt i magen og halsen.

På grunn av dette ligger jeg nå sykt langt bak i lesing på Universitetet. Grunnet mye pensum i år blir det ikke lett å ta igjen, men skal nå gjøre et forsøk. Har seminar imorgen tidlig jeg absolutt burde være på, men spørs om det blir noe av det. Får se hvordan det ligger an om en fem timers tid.

Skulle egentlig bruke denne og forrige uke på å lese en del, men det har blitt veldig sporadisk. Heldigvis er det lenge til eksamen. Dessuten gikk det veldig bra ifjor, så føler jeg har litt større peiling på hvordan man bør skrive på eksamen. Fikk A, A og C. Kan ikke klage😛

Legg igjen en kommentar

